Recordopbrenst ZesZes

23 juni 2017
Onder het genot van een hapje en een drankje werden de Superhelden nog een keer in het zonnetje gezet. Uit handen van de secretaris en voorzitter van Dorpsraad Velddriel ontvingen de deelnemers een oorkonde en een passende herinnering aan Velddriel.

De voorzitter benadrukte de unieke samenwerking met Team Maasdriel en heeft een dankwoord uitgesproken naar alle sponsoren, groot en klein, vele vrijwilligers, muzikanten en verenigingen die spontaan hulp aan hadden geboden.

In totaal hebben 45 wielrenners 6 rondes van 60 kilometer met een totaal van 360 kilometer volbracht. Van de 100 wandelaars hebben 13 wandelaar de volledig 6 rondes van 6 kilometer gelopen. Daarnaast kreeg Johan Hooijmans een oorkonde omdat hij thuis 6 uur (360 minuten) op een Tacx had gereden.

Voor alle superhelden is er een oorkonde. Diegene die niet aanwezig konden zijn, kunnen met het secretariaat van de dorpsraad contact opnemen. info@dorpsraadvelddriel.nl