Start/Finish ZesZes in Velddriel

13 mei 2017
Wat is de zes zes?
De zes zes is een jaarlijks evenement met als belangrijkste doelstelling mensen te verbinden rondom het thema gezondheid. Tijdens de Zes Zes kun je afstanden fietsen vanaf 60 kilometer. Uniek is dat je ook kunt gaan voor 360 kilometer! Dan wordt je superheld. Door samen deze sportieve uitdaging aan te gaan zamelen we geld in voor het KWF. Het inschrijfgeld bedraagt €10,- en gaat volledig naar het goede doel.
De organisatie is in handen van Team Maasdriel i.s.m. Dorpsraad Velddriel

Waar is de zes zes?
Een route van 60 kilometer voert langs de gemeentegrenzen van Maasdriel. De start en finish zijn bij Dorpshuis de Boxhof, Voorstraat 71 te Velddriel (www.dorpsraadvelddriel.nl). Hier is voldoende parkeergelegenheid, volg de borden vanaf de A2 afrit Hedel/Kerkdriel.
Locatie Dorpshuis de Boxhof, Voorstraat 71 te Velddriel

Wanneer is de zes zes?
De zes zes vindt plaats op zaterdag 13 mei 2017.

Hieronder vind u het programma:

STARTTIJDEN:
Ronde 1: 07:00 uur - 09:00 uur
Ronde 2: 09:15 uur - 11:15 uur
Ronde 3: 11:30 uur - 13:30 uur
Pauze De Boxhof, te Velddriel
Ronde 4: 14:00 uur - 16:00 uur
Ronde 5: 16:15 uur - 18:15 uur
Ronde 6: 18:30 uur - 20:30 uur FINISHMOMENT

Inschrijven:
Voor zij die 6 ronden van 60 kilometer te veel vinden, bestaat er de mogelijkheid HELD te worden. Hierbij wordt het aantal rondes gehalveerd. De 1e held fietst de eerste drie ronden van 60km, waarna een 2e persoon de positie van held na de pauze overneemt en de laatste drie ronden van 60km fietst.

De held of superheld wordt tijdens de ronden ondersteund door zijn eigen team- en/of clubleden, HELPERS genaamd. Dit is belangrijk omdat zij helpen de anderen op de dijken uit de wind te houden. Per ronde kunnen de helpers wisselen, instappen of uitstappen. Het is gebruikelijk dat men als een team de (super)held ondersteunt.

Je kunt extra bijdragen aan het goede doel door je eigen sponsors per ronde te zoeken. Wellicht willen vrienden of bekenden de superheld of held per ronde sponsoren. Deze bijdrage kan na het evenement bij het bekend zijn van het aantal ronden overgemaakt worden naar de organisatie.

Uw inschrijving is geldig als u €10,- heeft overgemaakt op bankrekening: 1729.96.384 / IBAN: NL63 RABO 0172 9963 84 ovv inschrijving Zes Zes